Jeg vil ha packen fram!

Det er vel min største utfordring! Grunnen til det er at jeg har så MYE hud på magen etter å ha vært smellfeit gjennom hele barndommen! Problemet er ikke å bli stor på muskelvekst lengre, nå er det faktisk å stramme magen, noe jeg trur er mission impossible. Men den instllingen kan jeg absolutt ikke ha. Så jeg prøver mitt beste framover nå.
I dag har jeg jogget ute i fin været med singelet og shorts før frokost, og det føles herlig.

Men jeg har problemer med å jogge lange distanser pga gulingfoten min, jeg har noe som så å si alle gulinger har, PLATTFOT! Så sykt irriterende og mer irriterende er at jeg ikke har vært smart nok til å invistere i et par gode sko. Skal ikke klage på dem jeg har nå, men de er beregnet til normale føtter.

Så resten av dagen består vel bare å slappe av og gi kroppen bra med næring og hvile.

 


 

Om noen har noe tips til å stramme hud så sleng det ut, med mindre jeg må skjære det bort! :) 

6 kommentarer

clarsgaard

21.03.2012 kl.14:21

Spinning/sykling? Fortsett å tren du, så blir det nok borte etterhvert.. ;)

tjukk1

21.03.2012 kl.14:48

clarsgaard: Ja, må vel begynne med spinning !:)

CS

21.03.2012 kl.15:17

Sliter med det samme problemet, jeg. Dog i mitt tilfelle er ikke utgangspunktet like bra . :p Hvordan er kostholdet ditt? Og hvor mange kalorier ligger du på om dagen? Her er jeg veldig usikker, vil jo helst unngå å miste for mye muskelmasse.. :/ Veldig bra blogg, forresten! Kommer nok til å følge med her! Så lykke til videre, du er på god vei!

tjukk1

21.03.2012 kl.15:37

CS: Jeg tenker meg at du er en gutt? Jeg ligger alt mellom 2000 - 3000 kcal, spørs om jeg synes hva jeg fortjener best selv. Jeg har vendt til meg til å spise sunt, dvs veldig lite junk. Mye biff, kylling og grønnsaker. Jeg unngår også veldig mye karbohydrater fra ris og poteter. Føler at jeg får i meg det nok fra grønnsakene. Frokosten er egentlig veldig svada. Noen ganger så glemmer jeg det fordi jeg tar morgen kardioen uten frokost og da blir det plutselig middag jeg får i meg i stedenfor eller et mellom måltid som består av noen brødskiver. Jeg vil anbefale deg å anskaffe deg bra proteinpulver, vitaminer og mineraler, aminosyrer og udo´s choise, med tanke på at du ikke får i deg nok av det via den norske kosten:)

Tusen takk, virkelig godt å høre! :) Jeg håper å kunne motivere og være en liten inspirasjons kilde for deg :)

CS

22.03.2012 kl.22:10

Stemmer det! Takk for gode råd, proteinpulver har jeg brukt litt fra tid til annen. Der har jeg vanlig whey tror jeg. Burde jeg gå over til noe annet? Har ikke så mye peiling på det området. Når det kommer til vitaminer osv, så er dette noe jeg ikke har prioritert i det hele tatt, kanskje en tabbe? Men skal gå til anskaffelse av dette også. :) Hvor bør jeg ligge på kaloriinntaket dersom jeg vil ned i fettprosent (har for mye rundt magen) , men ikke miste for mye muskelmasse og styrke? Ligger vel på rundt 2000 nå, hvor mesteparten består av proteiner (kylling, egg, biff) , prøver å ligge litt lavt på karbohydrater.

tjukk1

22.03.2012 kl.22:48

CS: Neida, jeg pleier å si proteiner er proteiner. Men av personligpreferanser synes at noen er bedre enn andre.. Jeg foretrekker ON Golds sjokolade eller dalblads three in one! Det er noe du må begynne å ha i prio lista din, du må ha vitaminer og mineraler for at kroppen skal fungere og at den kan ta opp det lille ekstra av næring du gir kroppen din. 2000 kcal er egentlig for lite for en fyr, jeg veit ikke hvor mye du veier , hvor høy du er eller åssen du ser ut. Men jeg ville ha foretrukket at du startet på 2500 for å se åssen kroppen reagerer, og om du står stille så bare trapper du ned lite av gangen helt til du finner et passende sted å holde deg. Jeg vil egentlig ikke anbefale deg det jeg synes er best for helsen din sin skyld. Prøv å ta mye morgen kardio uten mat eller rask gange, dertter stryketrening på ettermiddagen eller når du trener.. Det er vel den sunneste metoden. Prøv det først og om det ikke funker så kan jeg anbefale deg noe annet:)

Skriv en ny kommentar

tjukk1

tjukk1

19, Moss

Jeg er da en gutt på 19år, som elsker trening og musikk. Målet mitt er å bli in good shape til sommeren. Kommer til å bli en "treningsdagbok" og snakk om trening og kosthold, kanskje noe hverdagslig også:) Som leser på denne bloggen nå

bloglovin

Kategorier

hits